وبلاگ

بهترین راه برای پیشرفت در کلش آف کلنز

بهترین راه برای پیشرفت در کلش اف کلنز

آیا می دانید چطور می توان در کلش‌ اف کلنز پیشرفت کرد؟ برای رسیدن به اکانتی با سطح بالا خیلی می تواند زمانبر باشد،به طوری که چند سال طول بکشد. پس می توانید بجای وقت گذاشتن در چند سال، اکانت بازی کلش اف کلنز را خریداری کنید تا بدون اینکه وقتی بگذارید برای بازی کردن به سطح مد نظر خودتون برسید. حالا بریم سراغ بهترین راه ها برای پیشرفت سریع در کلش اف کلنز.

وقت شناس باشید

برای اینکه شما به سرعت در کلش پیشرفت کنید، باید وقت شناس باشید. یعنی اینکه نگذارید کارگر هایتان بیکار بمانند.

در نظر داشته باشید که چه زمانی کارگر های شما بیکار می شوند تا شما دوباره آن را بکار بگیرید.اما زمانی که کارگر های شما بیکار بماند شما هیچ پیشرفتی در بازی نخواهید داشت.

غارتگر خوبی باشید

شما برای ارتقا دادن دفاعی و… نیاز به سکه و اکسیر دارید. برای اینکه سکه و اکسیر بدست بیاورید باید به اتک بروید و به دهکده های دیگران حجوم ببرید تا مخزن اکسیر و سکه خود را کاملا پر کنید.اگر به مراتب این کار را انجام دهید، همیشه مخزن هایتان پر می ماند.

دهکده خوب بسازید

زمانی که مپ یا دهکده شما ضعیف باشد، همه با حمله کردن به شما می توانند آسیب زیادی به شما وارد کنند و تمام سکه ها و اکسیر هایتان را به غارت ببرند. این گونه تمام زحمات شما به باد می رود. پس خیلی دقت کنید در ساخت دهکده تا کسی نتواند آسیب جدی به شما وارد کند.

عضو قبیله شوید

زمانی که شما عضو یک قبیله فعال باشید، می توانید از هم گروهی هایتان درخواست نیرو کنید یا رک دهید که آنها به شما نیرو بدهند تا بتوانید بهتر اتک بزنید.

شما هم می توانید رک های دیگر اعضای گروه را پر کنید و به آنها نیرو دهید. این کار باعث می شود تا بهتر لول بگیرید. شما می توانید در جنگ های قبیله ای هم شرکت کنید(وار ها و لیگ ها).

ارتقا دادن نیروها

حمله به سایر دهکده ها برای بدست آوردن منابع یکی از ضروریت های بازی است.شما برای اینکه بتوانید یک حمله منحصر به فردی انجام دهید، لازم است تا نیروهایی که به جنگ میبرید با سطح های بالا باشند.

وقتی نیروهای شما با سطح های بالا باشند، می توانید یک حمله با کیفیت انجام دهید و تمام غنائم قبیله های دیگر به بدست بیاورید. دقت داشته باشید که اول نیروهایی که استفاده می کنید را ارتقا دهید.

هیرو و کینگ ها فراموش نشه

در بازی کلش اف کلنز 4 هیرو وجود دارد.این هیرو ها بهترین نیرو های جنگی در کلش هستند و خیلی می توانند کاربردی باشند.نام هیرو ها:1_بربر کینگ2_ارچر کویین3_هیروی واردن4_هیروی چمپیون.

همه هیرو ها با دارک یعنی اکسیر سیاه ارتقا پیدا می کنند؛ جز هیروی واردن که با اکسیر صورتی ارتقا پیدا می کند.اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن به دهکده های دیگر حجوم ببرید،دقت داشته باشید که هیرو های بازی را ارتقا دهید.

حالا شما برای از بهترین راه های پیشرفت در کلش اف کلنز بنویسید

در این مطلب از سایت کوک لند،شما را با راه های پیشرفت در بازی کلش اف کلنز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات،نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *