وبلاگ

بهترین کارت های کلش رویال

بهترین کارت های کلش رویال کدام‌اند؟

آیا با بهترین کارت های کلش رویال آشنایی دارید؟ بهترین کارت های بازی کلش رویال،کارت های لجندری یا همان افسانه ای که به صورت شش ضلعی نمایش داده می شود است.جالب اینجاست که لول کارت لجندری از 9 شروع می شود. در ادامه این مقاله، ابتدا به معرفی مختصری از کارت‌های لجندری خواهیم پرداخت.پس تا اِنتها با کوک لند همراه باشید.

معرفی کارت های لجندری

  • لاوا هوند
  • تانک لیزری
  • ساحره شب
  • راهزن
  • روح سلطنتی
  • پرنسس
  • قبرستان
  • جادوگر الکتریکی
  • معدنچی
  • جک چوب‌بر
  • اژدهای اینفرنو
  • کنده درخت
  • جادوگر یخی
  • ابر شوالیه
  • قوچ سوار
  • تیرانداز جادویی
  • ساحره مادر
  • ماهی گیر
  • ققنوس

 

لاوا هوند

لاوا هوند در بین نیروهای پرنده وجود دارد که قادر به آسیب رسانی نه چندان بالایی است و متاسفانه در رده کارت‌هایی با رده آسیب رسانی ضعیف قرار خواهد گرفت. این شخصیت با از بین بردن حریف، منفجر شده و به 6 لاواهوند کوچک تقسیم خواهد شد. در کارت‌های لجندری کلش رویال برای اینکه این شخصیت را فعال کنید نیاز به 7 الکسیر خواهید داشت.

تانک لیزری

تانک لیزری به محیط آسیب زیادی می تواند وارد کند. این شخصیت در ابتدا به طور کامل شارژ شده و بعد از آن به صورت شدید می‌تواند به حملات خود ادامه دهد. برای اینکه این شخصیت برای شما فعال شود باید 6 الکسیر را در اختیار داشته باشید.

ساحره شب

ساحره شب جزء سریع‌ترین شخصیت ها در کلش رویال است که می‌تواند هر 5 ثانیه 2 خفاش را فعال کند. البته فقط قادر است نیروهای زمینی را تحت تاثیر خود قرار دهد. برای اینکه این نیرو برای شما فعال شود شما نیاز به 4 الکسیر دارید.

راهزن

راهزن می‌تواند به راحتی با استفاده از سکه‌ها و الماس‌ها شارژ شود، حتی در حین بازی کردن نیز بدون اینکه عملکردش کاهش پیدا کند می‌تواند نیروی خود را افزایش دهد. پس از شارژ شدن فورا به نزدیک‌ترین نیروی حریف حمله می کند و آن را از بین می‌برد. برای فعال شدن این کارت شما نیاز به 3 الکسیر خواهید داشت.

روح سلطنتی

روح سلطنتی یکی از بهترین شخصیت های کلش رویال است. با فعال شدن این شخصیت شرایطی برای گیمر فراهم خواهد شد تا بر تمام محیط تسلط داشته باشد و آسیب‌های زیادی به اطراف وارد کند. فرصت حمله به رقیبان با استفاده از قابلیت نامرئی شدن در این شخصیت فراهم خواهد شد. این کارت با وجود 3 الکسیر فعال خواهد شد.

پرنسس

پرنسس دارای بُرد بالایی است که می‌تواند در همه‌جا نیروهای رقیب را تحت تاثیر و سلطه خود در بیاورد و به آن ها آسیب زیادی وارد کند. این یک نیروی زمینی است و شما برای فعال شدن آن نیاز به الکسیر 3 دارید.

قبرستان

نیروی قبرستان در کلش رویال مانند یک طلسم عمل می کند.با فعال کردن قبرستان 16 اسکلت از زیر زمین به طرف برجک ها حمله کرده و آنها را محاصره خواهند کرد. برای اینکه این کارت برای شما فعال شود نیاز به 5 الکسیر خواهید داشت.

جادوگر الکتریکی

جادوگر الکتریکی دو رقیب را در لحظه قدرت تحت تاثیر خود قرار می دهد. آسیب رسانی این شخصیت از نوع محیطی نیست و به راحتی می تواند در هنگام اسپاون شدن نیروی محیطی را بر دو رقیب سرباز وارد کند. برای فعال شدن این شخصیت باید دارای 4 الکسیر باشید.

معدنچی

معدنچی تنها نیرویی است که از طریق کندن زمین می تواند به تمام نقاط زمین حریف تسلط داشته باشد.معدنچی یکی از شخصیت های معروف بازی کلش رویال است.برای اینکه این شخصیت را فعال کنید،باید 3 الکسیر در اختیار داشته باشید.

جک چوب‌بر

جک چوب‌بر از بیشترین سرعت آسیب رسانی برخوردار است. به طوری که وقتی به لول‌های بالا ارتقاء پیدا کند،می‌تواند با نیروی قدرتمندش بسیاری از نیروهای بازی را از بین ببرد. فعال شدن معجون خشم در پشت این شخصیت پس از مرگ نیز یکی‌دیگر از خصوصیات و کاربرد این نیروی لجندری در کلش رویال است. برای فعال شدن جک چوب‌بر نیاز به 4 الکسیر دارید.

اژدهای اینفرنو

اژدهای اینفرنو در حقیقت مانند برجک اینفرنو است. به طوری که قدرت آسیب رسانی به مرور بیشتر شده و در بالاترین حد خود می‌تواند هر چیزی را از بین ببرد. برای اینکه اژدهای اینفرو را برای خودتان فعال کنید نیاز دارید تا 4 الکسیر در اختیار داشته باشید.

کنده درخت

کنده درخت یکی از نیروهای مهم در کلش رویال است. این شخصیت می‌تواند نیروهای رقیب را به سمت عقب براند همچنین میتواند برج‌ها را از دورترین فاصله مورد هدف قرار داده و به برجک‌ها آسیب وارد کند. برای اینکه این شخصیت برای شما فعال شود نیاز به 2 الکسیر دارید.

جادوگر یخی

جادوگر یخی یک نیروی موثر برای کاهش دادن سرعت نیرو‌های حریف است. در کلش رویال این شخصیت می‌تواند آسیب محیطی زیادی به اطراف خود وارد کند از رویی دیگر برای حملات هوایی مناسب نیست. برای فعال شدن آن به 3 الکسیر نیاز دارید.

ابر شوالیه

ابر شوالیه یکی از قدرتمندترین شخصیت های لجندری در کلش رویال است که می تواند به نیروهای حریف به دلیل زمینی بودنش،آسیب های زیادی وارد کند.پس با استفاده از این کارت می‌توانید به راحتی حریفانتان را شکست دهید. برای فعال شدن این شخصیت شما به 7 الکسیر نیاز دارید.

قوچ سوار

قوچ سوار از سرعت بالایی برخوردار است که می تواند در حین سرعت به نیروهای حریف هم آسیب بزند.اون زمانی که به برجک‌ها برخورد می کند می تواند آسیب خیلی زیادی به آنها وارد کند.برای فعال شدن این شخصیت شما به 5 الکسیر نیاز دارید.

تیرانداز جادویی

تیرانداز جادویی یکی از نیروهای فوق‌العاده کلش رویال است.این شخصیت به سرعت تیر اندازی می کند و تمام تیرهای آن از نیروهای حریف رد می شود و به یکدیگر برخورد می کند.برای فعال شدن این شخصیت شما به 4 الکسیر نیاز دارید.

ساحره مادر

ساحره مادر با هر حمله، نیرو های دشمن را طلسم می کند. وقتی یک نیروی طلسم شده نابود می شود، تبدیل به یک خوک ساختمون خراب کن می شود. برای فعال شدن این شخصیت شما به 4 الکسیر نیاز دارید.

ماهی گیر

ماهی گیر با حمله دوربُردش می تواند دشمن را به سمت خودش بکشد و خودش را به برجک‌های دشمن برساند. همچنین به هنر باستانی «ماهی کوبی» تسلط دارد.برای فعال شدن این شخصیت شما به 3 الکسیر نیاز دارید.

ققنوس

ققنوس شخصیت مرموزی است که موقع نابود شدن دوباره به شکل تخم متولد می‌شود. اگر از تخم در بیاد،به مبارزه بر می گرده! اما زمانی که دوباره متولد می‌شود،ضربه و آسیب نسبتا کمتری دارد.برای فعال شدن این‌شخصیت شما به 4 الکسیر نیاز دارید.

حالا شما برای ما از بهترین کارت های کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت کوک لند،شما را با لجندری های بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات،نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *