وبلاگ

گان های مختلف کالاف دیوتی موبایل

گان های مختلف کالاف دیوتی چیست؟

تا بحال با گان های مختلف کالاف دیوتی آشنایی داشتید؟گان های مختلف کالاف دیوتی،گان هایی هستند که هر کدام خصوصیات و کاربرد های متفاوتی با یکدیگر دارند.هرکدام از این گان ها،از راه های مختلف بدست می آیند و شکل و شمایل خاص خودشان را دارند.این گان ها،در سطح ها و شکل های متنوع‌ای هستند که به شش دسته تقسیم می شوند:

  • گان های ساده
  • گان های اپیک
  • گان های لجندری
  • گان های متیک
  • گان های گلد
  • گان های دایموند

1_گان های ساده:

گان های ساده،جلد آبی رنگ دارند که می توان آنها را به صورت رایگان و خیلی ساده بدست آورد.یکی از راه های بدست آوردن این اسلحه، جمع آوری سی است.با استفاده از سی می توان آن را از فروشگاه خرید کرد.

این اسلحه به دلیل اینکه قابلیت و کاربرد خاصی ندارد،زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.اما برای کسانی که تازه شروع به بازی کرده‌اند،خیلی می تواند کار آمد باشد.»

2_گان های اپیک:

گان های اپیک،جلد بنفش رنگ دارند؛که می توان آنها را هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی بدست آورد.راه های بدست آوردن گان اپیک عبارت‌اند از:

خرید کریت و باندل،خرید بتل پس و زدن گردونه با استفاده از سی پی.جالب اینجا است که گان اپیک هم می توان با استفاده از سی از فروشگاه خرید کرد.!و هم می توان آن را در مأموریت ها از طریق جعبه بدست آورد.»

3_گان های لجندری:

گان های لجند،جلد طلایی رنگ دارند که فقط آنها را با استفاده از سی پی می توان بدست آورد۰این اسلحه فوق العاده جذاب و کاربردی است.هم صداش و هم ظاهرش و حتی قدرتش از گان های اپیک و ساده،خیلی بهتر و بیشتر است.

این تفنگ در گردونه هایی که هر هفته به بازی اضافه می شوند،یافت می شود. که آن را باید در چرخاندن گردونه مال خود کنیم.بیشتر اوقات آن را آخر می دهد و خیلی باید خوش شانس باشید که در چرخش های اول نصیب شما شود.جدیدا این گان را از طریق باندل هم می توان از آن خود کرد.»

4_گان های متیک:

گان های متیک،جلد قرمز رنگ دارند.که فقط تنها یک راه برای بدست آوردن آن وجود دارد.که آن هم چرخاندن گردونه است.این اسلحه،به اسلحه‌ی افسانه‌ای معروف است و بهترین گان بازی به شمار می رود.این گان از بقیه گان ها خیلی بهتر عمل می کند.

از این گان فقط چند تا وجود دارد.که آنها هم خیلی سخت می توان بدست آورد.گردونه گان متیک خیلی دیر به دیر به بازی می آید.همه مشتاق همچین گردونه های هستند.

5_گان های گلد:

گان های گلد،فقط برای ظاهر اصلحه است و هیچ تاثیری بر روی کاربرد گان نمی گذارد.شکل آن به صورت طلایی است که کامل گان را می پوشاند.

برای به دست آوردن این روکش باید یک سری از مأموریت هایی که تایین شده را انجام دهید.

6_گان های دایموند:

گان های دایموند،مثل گان های گلد فقط روی ظاهر اصلحه تاثیر دارد نه روی خصوصیات دیگرش.این گان هم طلایی رنگه ولی فرقش با گان گلد این هست که بعضی جاهایش سفید رنگ است که خیلی بر روی جذابیت گان تاثیر می گذارد.

برای بدست آوردن این روکش جذاب اول باید روکش گلد را داشته باشید و بعد مأموریت های این روکش را انجام دهید.

حالا شما برای ما از گان های مختلف کالاف دیوتی بنویسید

در این مطلب از سایت کوک لند،شما را با گان های مختلف کالاف دیوتی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات،نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *